Was er maar zoiets als een tone of voice waarzegger die je hand leest en met een magische kaartlegging precies weet wat de perfecte tone of voice voor jou, je bedrijf of merk is. Helaas pindakaas. Wat er wél is, is deze copywriter en tone of voice expert die je daarbij kan helpen. Met meer dan 9 jaar ervaring als tekstschrijver weet ik precies hoe ik de stem van jouw merk of bedrijf moet vinden en vastleggen. Of je nu al een basis hebt of nog helemaal bij nul moet beginnen.
[Ik heb een class 'sf_blog_paragraph' aangemaakt die je toe kunt voegen voor al je standaard contentpagina paragrafen].
Heb je wel eens écht goed naar je teksten gekeken? Zeggen ze precies wie je bent als merk of bedrijf? De tone of voice, ook wel brand voice genoemd, zijn de woorden en de toon waarmee het verhaal van je merk wordt verteld. Het straalt uit wie je bent, hoe je overkomt op je doelgroep en hoe mensen je tekst hardop in hun hoofd lezen. Precies wat jij nu doet bij deze tekst. En deze stem, jouw stem, moet overal hetzelfde klinken. Waarom?
Nou, wat dacht je van:
Misschien weet je niet goed waar je moet beginnen met het vinden van je tone of voice. Of misschien heb je juist wel een idee, maar krijg je het niet goed verwoord of op papier. Geen stress. Ik duik graag met je in het vinden van je stem. Vergeet de glazen bol, deze tone of voice goeroe geeft veel liever een gezellige tone of voice workshop! In deze tone of voice sessie duiken we samen in het vinden van de juiste stem. Ik vraag je het hemd van het lijf, stel je keuzevragen en geef voorbeelden om over te brainstormen. Deze input verwerk ik tot een logisch en helder verhaal in je persoonlijke tone of voice gids. Op die manier heb jij straks duidelijk op papier staan wat nu alleen nog in je hoofd zit: de kernwaarden, missie en het stemgeluid van je merk of bedrijf.
Met deze nieuwe inzichten heb je meteen de handvaten om zelf verder bouwen aan het bedrijf en merk, en breng je in de toekomst altijd en overal de juiste boodschap op de juiste manier over.
En die vergeet je nooit meer, dankzij de handige tone of voice guide van wel acht pagina’s die je van me ontvangt. Eentje waar jij nog jaren mee vooruit kan. Extra handig: dit is meteen een mooie aanvulling op je brandbook als je die al hebt liggen.
Het gezicht achter Studio Frenzy? Dat ben ik, Renske. Aangenaam! En ik ben een hele hoop dingen, maar onder andere creatieve copywriter. Of tekstschrijver en ideeënchef. Of hoe je het ook wilt noemen. In ruim 9 jaar tijd heb ik een flinke Drive vol teksten verzameld. Waarbij ik een heleboel opdrachtgevers ook heb geholpen met hun tone of voice. En die van jou? Daar help ik je met liefde mee!
En zodra het duidelijk is wat jouw unieke tone of voice is, help ik je graag verder met je teksten. Met enthousiaste, duidelijke en uitnodigende woorden. Precies zoals jij bent. En zo geschreven dat je lezer wel móét klikken, downloaden, inschrijven, bellen, mailen of kopen. Je kunt het zo gek niet bedenken; zolang er tekst nodig is, kan ik je helpen. Je complete website laten schrijven van homepage tot over mij-pagina? Let’s go. Een tekst nodig voor op je flyer of brochure? I got u. Loop je te stoeien met je social captions? Ik ben je redder in nood.
Bekijk hier wat ik nog meer voor je kan betekenen als creatieve copywriter.
Ga je ook voor waanzinnige teksten die jouw merkpersoonlijkheid onderstrepen? Studio Frenzy helpt je graag in de zoektocht naar jouw stem. En als we hem eenmaal gevonden hebben, voer ik hem ook nog eens door in al je teksten. Win-win.
Ik ga graag samen met je aan de slag. Laat me weten waar ik je mee kan helpen!
[Als je een button in het midden wil, even een DIV BLOCK toevoegen en 'm daar in zetten. Het component van deze button staat namelijk automatisch op links omdat dat op de rest van de website is. Dus kunnen 'm hier aangepast plaatsen door een div block eromheen te zetten en die de uitlijning te laten centreren]